Sova & plugg!

2008-10-08 @ 22:21:37

Nu har jag städat lite och tänkte lägga mig och kolla på Generation fett och plugga lite =) ska bli skönt att komma i säng faktiskt! Var ute och gick Powerwalk innan! alltid lika mysigt faktiskt. Fast man vet inte riktigt hur man ska klä sig. Så lätt att bli förkyld nu eftersom man luras av vädret.
Imorgon är det party party efter skolan haha. Verkligen inte bra för min diet! Men men, får offra mig :)
Nä nu kallar min sköna säng :) ha det så underbart alla så hörs vi imorgon! Sov så gott =)

Kärlek till Familj & Vänner <3
Älskar dig mamma!


Hittade detta armbandet inne på www.modezine.com och
det är riktigt fint. Från OXXO och kostar 399:-





En bild från powerwalken :)


Vill tipsa folk som går Powerwalk, STRETCHA efteråt. Man tror att man inte behöver det
efter en powerwalk men det är ett måste alltså, om ni nu vill gå normalt nästa dag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback