Söndag

2008-10-26 @ 16:34:34
Gårdagen spenderade jag med mina underbara tjejer Bella Sabbe och Linda. Vi började först hemma hos Bella. spelade lite spel, drack och snackade :) Hur underbart som helst. Dock var inte Linda med då, vi träffade henne ute.
Sen blev det taxi ner till Utposten där vi träffade på massa annat folk med :)
Efter det blev det Tempel med Alex och hans gäng med. Sen Cardinal. Bella mådde inte så bra så hon åkte hem. Sabbi försvann inne på Cardinal så det var bara jag och Linda kvar haha :) Kändes helt förvirrande när klockan snurrades tillbaka eftersom man inte hade ställt om sin. Linda stack också efter massa dans och så, hittade Jennie (brorsans tjej). Vi dansade vidare och sen kom brossan efter jobb och hämtade oss. Kan ju säga att mina fötter var helt DÖDA sen. Kunde knappt gå.

TACK FÖR EN UNDERBAR KVÄLL LADIES :)  Vi kallade den för BRUNETT - Kvällen :)

Kärlek till Familj & Vänner <3
Mammi

Här bjuder jag på lite bilder från gårdagen

Hemma hos Bella...förfest..Beilys fick vara med

Jag målar tånaglar HAHA

Alla fyra <3 Utposten BRUNETTKVÄLL :)

Haha, ser ut som jag har värsta stora magen...jävla skooorta!


I wanna be your love like from above SHINE ON

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback