SMÅ LIV!

2008-10-12 @ 21:29:45
Kom precis hem nästan. Herregud alltså...så söta små valpar... jag vill haaaaaa. Fast denna gången är jag smartare :) Jag vet om att jag inte har tid med en vovve så jag väntar. Men gud vad glad jag komemr bli den dagen jag själv åker iväg (IGEN) Och ska köpa min lille vovve. Blir antingen en Labrador eller en Rottweiler då. Martin smällte direkt för Rocky (som han ska heta) Och Rocky fastnade direkt för min bror haha...så söta.. JAG fastnade för dom andra vovvarna som låg i hörnan längre bort. Den här kvinnan hade nämligen två kullar (olika raser) Shihtzu/ Lhasa Apso. Små bomu,llstussar som var så busiga. En av dom sov och liknade FROSTIE när han var liten. Färgen och allt sånt.
Klart att Rocky och den andre rasen också var jättegulliga.. :) Hade kunnat köpa alla.

Har även varit ute på enpowerwalk ute i bjuv idag. Skönt. Nu ska jag skriva in uppgiften till imorgon...

Här kommer lite bilder från sötnosarna :) Ni kommer smälta!


Lille Rocky! Så Söt!

Sötnosen som är kvar av alla dom..så söööt

Denna föll jag för.. SÅ SÖÖÖÖÖÖT

Denna liknar Frostie när han var liten .... Ah jag fäller en tår så söt den är.


Jag ute på powerwalk! :)


Jag uttråkad i kassan i lördags... tråkigaste lördagen på jobb på LÄÄNGE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback