Skola

2008-10-23 @ 11:23:53
Sitter här och proppar i mig vitaminer och frukost. Får dra mig mot skolan iag. Får för mycket ångest om jag missar något.

Sitter inne på Posh24 och kollar på lite bilder och läser lite skvaller :) Dom är ju bäst på det hehe.

Fastnade för Paris Hilton Och Benji Madden

Alltså, Paris? Är man lång och har kort Pojkvän som går man inte i högklackat. Paris ser ut som en jätte,
jämfört med Benji. Hade jag varit honom hade jag känt mig jäääävligt liten. Och det är inte ens snyggt?
Killen ska vara längre.



Sen kan hon ju börja med att ta ut sina linser. Hon ser ut som ett freak i dom.


Gud vad lik hon är pappa Heath Ledger. Kom ngt fint från honom, som alltid
kommer påminna om Heath.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback