Sjuk

2008-10-22 @ 11:24:07

Hela dagen igår kände jag på mig att jag skulle bli sjuk nu någongång. Igår när jag var ute och åt med jobbet så  började jag känna av det ordentligt. Idag vaknade jag med huvudvärk och snuva. KUL...

Vill tacka min kära Chef för en mysig och trevlig middag igår. Gud vad gott det var. Grillbuffé på Teaterkatten. Gudomligt gott. Kom hem vid halv tolv sen blev det bingen direkt. Måste även tillägga att det var första gången jag inte drack på våra träffar haha. Vissa tyckte det såg konstigt ut när jag satt och drack vatten haha, dom är vana att jag slår till med några glas. Haha. Aja.

Har lite ångest idag, mycket att göra med skolan och så. Men tyvärr kan jag inte gå dit idag, måste vila ut. Men blir iaf Campus med Anna för att hämta ut böcker om våra arbeten vi ska göra inom CRM. Skulle egentligen lämnat Rapporten på stadshuset i Ängelholm med men jag får be Rahma göra det nu. Ahh...blir galen på att vara sjuk.
Ska även ner mot Buttericks med Anna sen och köpa min dräkt, vet ju sedan innan att dräkterna går åt som smör i solen precis några dagar innan och sen är där bara skit kvar. Så lika bra att köpa den idag.
Sen MÅÅÅÅSTE jag hem och städa fast jag inte känner för det alls.

Blir ingen träning idag :( Hoppas promenaden med Anna ger mig mindre ångest iaf :) kan köra mage och armar hemm a iaf.

Kärlek till Familj & Vänner <3
Mammi...

Bilder från igår:

Såhär såg jag ut under middagen :)

Teaterkatten :) Buffén

till vänster: Tobbe (chefen) Kenneth(Hamiltons förra chef) Rosita

 Min mat. Sallad, Laxspett med räka, fläskfilé, Ryggbiff, Korv, Kycklingfilé
och två olika såser:) JAMMIE



Min bordskavaljer haha... Gamle chefen :)


Några av dom jag satt med, Satte mig bland gamlingarnas bord ;) haha
var iaf yngst vid mitt bord...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback