Sista inlägget som 20 åring :)

2008-10-27 @ 22:25:59
Satt och tänkte på det...detta är sista gången jag bloggar som 20 åring. Imorgon kommer jag vakna som en fräsch 21 åring. Usch vad tiden går alltså. Men jag är glad att jag inte är typ 25 - 30 nu och känner att jag inte lekt av mig än. Haha Då hade det nästan varit förjävligt.

Sitter här med tandblekningsmedel i munnen. Inte så jättemysigt måste jag tala om. Men vill man vara fin så får man ju stå ut :)

Jaha vad har man och berätta om sitt liv som 20 åring då? Har väll inte hänt så jättemycket faktiskt. Har varit på Rhodos med mitt hjärta Bella, har rest lite här och där i Sverige...Har helt enkelt varit en normal 20 åring. Pluggat, festat, tränat, jobbat. Kommer inte på så mycket mer nu faktiskt. Helt slappt i hjärnan hehe :) Men jag hoppas att mitt år som 21 åring kommer att bli kanon. Kommer ju avsluta min utbildning och hoppas då på det jobb jag alltid velat ha. Jag har faktiskt funderat på en sak...får jag inte det jobbet jag vill ha just då, så ska jag faktiskt utbilda mig till frisör (inget jag vill jobba med men kanske privat) Jag älskar att hålla på med styling såsom hår, naglar, smink - ja osv. Eller så kör jag på reseledarutbildningen. Men jag bara HOPPAS HOPPAS på att jag får komma in i Hotellbranschen som jag brinner för så mycket. Kanske någonstans utomlands? Eller i en annan stad? Just nu känns det som att man står still och trampar på en och samma plats hela tiden, men nästa år så kommer nog mitt liv förändras totalt, och det ska bli spännande :)

Sov gott alla, för det ska nämligen jag göra, så återkommer jag imorgon :)

Kärlek till Familj & Vänner <3
Mammi...

Saknar min snutteplutt! Bilden är tagen när jag var hos pappa på ett kort besök i lördags :)
Min vovve bor hos min pappa, alla ni som inte vet. Kan inte ha honom nu då jag pluggar
och jobbar samtidigt.



Min coola pappa bytar däck på frugans bil.


Köpte en leksak till Frostie som han fick i lördags. Han var helt galen i den haha
Bara för att den pep..han hatar när dom piper och brukar "operera" dom dvs bita sönder dom




Jag efter träningen ikväll! Gott med gurka :)

Kommentarer

Postat av: anna

Grattis baby =)

2008-10-28 @ 06:42:20
URL: http://littlemissshopping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback