SHE MADE IT!

2008-10-01 @ 22:18:43
WIHOOOOO.... WHITNEY VANN TOP MODEL 10!!!! PRECIS DEN JAG TRODDE SKULLE VINNA
Haha Bella jobbar så jag ringde henne och så delade vi båda två på spänningen... Bella hejade på Anya och jag på Whitney och som jag skrek när hon VANN...fan inte mer än rätt...skitsöt mullig tjej som förtjänar att blir Top Model. You go girl :)

Kollade även på Sjukhuset innan...shit så sjukt..en 29 årig kvinna ( hon finns med i aftonbladet idag)
som lider av Anorexi....26 kg... Alltså jag blev helt paff..hon hade knappast ork att prata ...stackaren och hon blev så ledsen när dom sa att hon skulel få tabletter som skulle få henne att gå upp i vikt..hon vill behålla sina 26 kg...
Jobbigt det där med vikt...vet själv hur det är eftersom jag har kämpat mot den själv och gör det idag med fast inte på samma sätt denna gången, får jag hoppas!!

Snart är det den dokumentären om han fete som ska gifta sig..måste ju bara se det..herregud...världens fetaste man...hur kan det gå så långt? Generation fett

Har fått ta av gelen på mina naglar :( ena nageln gick sönder så jag tog av på alla.. så nu är dom korta igen :( Känns inte bra..får måla dom eller ngt.
Har tid hos Jessie nu den 10:e...tckte inte hon på Catflash gjorde dom bra alls...ser man ju bara nu....gick av så fort.

Snackade precis med pappa i nästan en timme i telefon..han e för go han haha.Vad skulle jag gjort utan dig pappi? Ljuset i mitt liv.


GRATTIS WHITNEY!!!! :)

Denna bilden tog precis efter hon fick reda på det :)






Kärlek till Familj & Vänner <3

MAMMA...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback