Scrubs, Tips

2008-10-22 @ 23:14:50
Ghostship är slut nu. Tur att jag ska vara på skolan  12 imorgon. Får man lite sovmorgon trots allt :)
Känns som förkylningen börjar släppa nu.. Några tips till er som BÖRJAR känna er krassliga.

- Stanna hemma den dagen (fast det bara känns jättelite i huvudet och näsan(halsen)
- Drick mycket te med CITRON (jag har fått i mig två citroner (saften) idag
- Om du har vitaminer hemma, TA sådana. Jag tar Aloe Vera, Rosenrot, Vitamintablett (innehåller 12 olika vitaminer)
- Bädda ner dig med filt, spelar ingen roll om du redan är jättevarm. Du SKA hålla dig varm.
- Använd lite nässpray (fast du inte är täppt i näsan)


Där har ni lite tips :) Brukar hjälpa på mig iaf

Nu går det två avsnitt av SCRUBS! Min favoritserie. Bara såå älskar den. alltid lika rolig. Kan sitta för mig själv och bara skratta åt dom.


Jag i soffan, kämpar mot förkylningen.. JAG TÄNKER INTE GE UPP :)


My best friend när jag börjar bli krasslig + att det är så gott med:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback