Pisseväder!

2008-10-16 @ 17:42:02
Kom percis hem från Cat Flash.. var tvungen att fixa till fransarna lite. Varje gång jag blundade så nuddade vissa fransar till och stack mig..sen ville jag fylla på lite till :) Men nog kul att springa som en yr höna i9 detta vädret..det är riktigt mööörkt här också. Helt deprimerande. Varit i skolan idag, fått lite tips om vilka böcker jag ska låna. Jag ska bara skriva om hotellprissättning...FAN VAD GLAD JAG BLEEEV :) Trodde inte jag fick det först.

Idag hämtade jag ut mammas bouppteckning .....ALLT är avslutat nu. ÄNTLIGEN, men ändå alldeles för sent. Min mamma har snart varit död i 1,5 år och det har precis avslutats. Idiot säger jag bara. Så sur jag var på honom. Berättade iaf för honom hur missnöjd jag var med hans arbete så nu vet han. Det är skönt att man har allt på papper, exakt vart mammas pengar har tagit vägen och underskrifter från alla. Nu kan jag lägga det bakom mig.

Ikväll ska jag sitta barnvakt åt KIMI :) Haha...Imorgon är jag ledig så då ska jag iväg till Cat flash och fixa tandsmycket...fan känns som jag bor där nu haha. :) Dom älskar mig, det vet jag :P

Får ta och packa lite :)

Kärlek till Famailj & Vänner <3
Mamma Älskar dig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback