One day you will wake up and find that you´re missing me

2008-10-10 @ 16:15:45

Festen igår var rätt lyckad faktiskt...Hahahaha den var riktigt rolig. Vi började förfesta här vid tre. Alex, Caesar, Rahma och jag. Vi spelade pyramiden och gissa vem som fick svepa massa dricka...HAHA JO JAG! Sen hämtade min bror <3 oss och körde oss till skolan där massa andra minglade runder, alla var riktigt på g haha... skolan hade hyrt Bahnoff i Ängelholm...ritkigt god mat och några Okända låtar sjöng vi haha. Jag blev helt paff när jag såg Christians hår... HAHAHA alltså jaa ni ska få se en bild på vad han gjorde med det, allt bara för att vinna fotorallyt HAHA. Nä men det var ritkigt trevligt och roligt. Vid tolv kom pappi och hämtade mig. Sov hos honom inatt..skulle ju ändå fixa mina naglar i bjuv idag så. Och dom blev jättefina...kände mig lycklig när jag gick därifrån. Sist jag gjorde dom på Cat flash (som jag nämnt innan) så blev det katastroff...men alltid lika fint hos Jessica :) Jag  har ju gått till henne i två år om inte mer.

Nu ska jag tända eld i röven och börja städa här efter igår.. Alex du borde kanske komma hit och hjälpa? hahaha.

Kärlek till Familj & Vänner <3
Love you Mammi! Miss you.

BJUDER PÅ BILDER FRÅN IGÅR!

Förkröket hemma hos mig


Haha så cool bild :)


Man ser inte hans hår så bra här..men där har vi Christian HAHA sjuk

Min älskade pappa och jag efter att han hämtat mig.. HAHA så konstig han blev
på bilden...inte alls beredd haha



Såhär blev mina naglar...månadens dekoration :) Dock snyggare IRL...för man ser inte alla detaljer på bilden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback