Och så var det helg , Ett nattbesök

2008-10-03 @ 14:37:26
tiden bara rinner iväg ju. Igår efter jobb stack jag och solade sen kom bella och hämtade mig så stack vi upp till brossan för att hämta filmen. Haha...Riktigt rälig.. Gick sedan och la oss och snackade i typ nästan två timmar.. Så mysigt...
Drömde jättemycket när jag sov hos Bella inatt..Sen vaknade jag helt plötsligt upp och hoppar till som fan, då sitter Beilys bredvid mig och stirrar HAHAH...Sen helt plötsligt så lägger han sig runt min hals..som en halsduk..såå myyysigt och varmt..men kunde inte somna för hans ljud han ger ifrån sig haha...varje gång han slutade och jag bara ville typ svälja så började han igen. Så underbart söt och underbar är han...nästan som en hund alltså. Blev ett mysigt nattbesök iaf :D

Lämnade Bella runt halv ett då hennes familj kom och hämtade henne, dom har begravning idag för hennes Mormor...usch tänker på dig gumman...hoppas det går bra... Begravningar är så sorliga och jobbiga.

Känner mig rätt trött idag..ska snart börja städa och lite sånt.. sen blir det nog lite sol idag igen...måste även ner på söder och kolla upp det med träningskortet =) vill så gärna börja träna igen..känner mig taggad till MAX..

Ikväll kommer min älskade rainbow Martin hit, vi ska kolla film och bara njuta av varandras sällskap =) Längtar efter dina underbara kramar <3 LOOOVE!!!!
(Bella du vet vad jag sa, bara att ringa om du är sugen..)

Haha var tvungen att ta några foton inatt när jag hade besök haha...tur bella inte vaknade av den grymma blixten haha..iof så drömde hon om ngt roligt för hon låg och skrattade? hahaa


Störigt..ville få med när han låg med hela huvudet mot min hals sånt gulligt men då skulle
han tvunget kolla vad jag gjorde med kameran haha



God morgon sötnosen :)


Köpet en leksak till mitt charmtroll, och i morse fick han den :) En spindel Hhaha..
allt för att skrämma dig bella ;) haha


Han bara SÅÅÅ älskade den





Kärlek till Familj & Vänner <3
MAMMA , det går inte att beskriva med ord, hur saknad du är på denna jord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback