Mode

2008-10-23 @ 22:11:07
Jag måste faktiskt erkänna att jag inte alltid går efter modet för jag tycker det är riktigt gräsligt ibland.
Det bästa för mig är att följa min egen smak och stil. Man ska ju trots allt trivas i sina kläder, inte använda dom bara för att det är modernt.

Fuskpäls är ju inne nu


Ser sååå mysigt ut :)




Slitna jeans är inne nu igen


Som jag nämnt innan..så är stickat också inne i Höst. Stickat har alltid
varit favoritplagget i mina ögon.
Titta så fin denna var... helt underbart mysig.
Hittade den på Modezine. Pris : 350:-


Kommentarer

Postat av: Ema

Åh guuud vilken galet snygg koft-väst. Cravings!

2008-10-26 @ 19:33:53
URL: http://obstinate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback