Mina precious är av :(

2008-10-07 @ 20:11:25
Japp idag åkte som sagt lösögonfransarna av..jag tycker jag ser "naken" ut vid ögonen nu haha..fan saknar dom riktigt mycket...fast det ska bli jävligt skönt att gå in och duscha och kunna spola vatten i ansiktet och bara njuta. :) har jag ju inte kunnat på två månader. Så det ser jag fram emot. Har skrivit färdigt rapporten nu med. eller ja det jag skulle skriva. Analysen och Sammanfattningen. Får ändå bli finslip i veckan.
Var även nere och fixade med träningskortet. Tyvärr så var jag tvungen att betala direkt ett engångsbelopp och resterande dagarna under denna månaden men jag hade inga pengar med mig så jag fyllde bara i papper och kollade i lokalerna. Fräscha nya maskiner med dock litet..och man kan se in när andra motionerar haha. men det som var så bra var att det fanns ett eget TJEJGYM. Så härligt, bara girls i ett rum med massa maskiner och band..var dock inte stort där heller men skönt att man slipper träna med andra som man kanske inte gillar haha.

Bella ringde videosamtal innan...jag har sagt till henne att hon hade passat i brunt hår och guess what...min älskling har FÄRGAT DET BRUNT! Så snyggt det blev gumman! :) Riktigt fräsigt :) skulle hem till henne och kolla film ikväll men tror jag hoppas..ska upp tidigt imorgon och vi lägger oss aldrig tidigare än 2 haha... Men snart gumman..snart =)

Soppan blev jättegod..men fick kränga i mig tre skålar för att bli lite så halvt mätt HAHA

Nu ska jag duscha sen dricka lite te och äta en frukt och kolla tv :)

Kärlek till Familj & Vänner <3
Mammi...love you always!

Mitt mål är 55 kg...


Alltså hur kan man ens tycka detta är snyggt? så oporrigt och osexigt så det inte finns


Kommentarer

Postat av: Baybare

Så du har varit smutsig i ansiktet i två månader? OFRÄSCHT!!!

2008-10-07 @ 20:34:04
URL: http://baybare.blogg.se/

Postat av: Sanny

Hah nej men jag har inte kunnat tvätta ögonen fattar du väll.. HAHA!

2008-10-08 @ 13:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback