Lördags eliten

2008-10-20 @ 11:33:48

Ja i lördags kom Emmy och Bella hit :) Så klockrent blev det. Även Bellas kusin kom lite senare. Massa dricka, dans och skratt.. Fan vilken tur att man har helt underbara vänner alltså. Älskar er alla så JÄÄÄVLA mycket. Ni är bäst! Blev Utposten, Tivoli och sen när Cardinal. SJUKT KUL. Vi festade på jävligt länge och stack till o med till en efterfest i stan...Det resulterade i att jag och Bella var hemma kl 10. HAHAHA
I söndes mådde jag riktigt jävla dåligt...låg hemma hos Bella till 5 sen blev det soffan och teven heeela kvällen här hemma. Trodde inet jag skulel överleva den dagen haaha men idag när jag vaknade så hade jag bara ont i magen..så nu är det ÖVER! hhaha.. Sen vid typ tre ska jag möta Bella i stan och Emmy sen. Vi ska in på Buttericks och kolla på saker tills nästa helg. Ni som inte vet, så har jag födelsedagsfest/Halloween fest på lördagen (den 1nov) Så det är bara till att höra av sig, klä ut sig och komma :)

Ska gå och klä på mig nu och fixa till mig, och städa lite för igår kunde jag knappt röra mig för då spydde jag.. Bra va?

Kärlek till Familj & Vänner <3
Mammi


Jag och fotografen på Cardinal.. Bella fick äran att ta över hans kamera för en stund och fotta oss :P


<3


Kommentarer

Postat av: Anonym

Haha, kolla på fotografen, inte så tuff när det inte är han som står bakom kameran? :P Puss Oufkis ♥

2008-10-20 @ 19:42:03
URL: http://backk.blogg.se/

Postat av: Anonym

Haha nä han blev kanske lie mesig då haha! Puss oufkis <3

2008-10-20 @ 21:05:38
URL: http://sannyball.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback