It´s beautiful, so beautiful!

2008-10-13 @ 13:53:32
Idag när vi kom till skolan så var lektionen inställd pga att läraren var sjuk. Kul att få reda på det när man väl sitter där och har kört 3.5 mil. ajaa.. Fick lite feedback till vår Rapport iaf.
Nu har jag percis kollat på våra bästa år. Älskar den serien men ibland är den faktiskt lite smått glöttig.
Ska snart iväg och handla mat till min kyl, är nästan helt tom. Sen blir det städning, powerwalk och sen PLUGG.

Fan alltså har ont i magen hela tiden, på sidan..ibland bara hugger det till ordentligt.

Kärlek till Familj & Vänner <3
Mammi love you

Idag bjuds det på en låt som jag ÄLSKAR...den gör mig glad på något sätt:)
The attic - It´s beautiful!


Älskar Carolinas hår här, långt, lockigt och en fin höstfärg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback