Home again

2008-10-23 @ 16:28:47
Sitter och föräter mig på clementiner. Goda e dom :) fast inget klår clementinerna under julen. Dom man köper i sån låda. Riktigt saftiga och oranga.. Jaaammiie.

Har sett en tid idag. Så klockan fem ska jag ner och träna lite på gymmet. Och givetvis handla MER clementiner haha.
Får även ta och börja läsa lite i häftena jag fick från Campus. Lika bra att börja tidigt än att vara försenad.

Alltså seriöst? Är han snygg eller e han SNYGG! Hans klädstil är ju enormt läcker med


Gynning passar ju helt enkelt bäst i brunt hår. Tycker jag iaf...:)


Kommentarer

Postat av: Diana

nu prenumererar jag på din, gör gärna samma med min!! =) Tack rara du för söt kommentar! Har precis laddat upp två nya inlägg! Välkommen in och kika! =) Trevlig torsagkväll! Kram// Diana

2008-10-23 @ 18:43:53
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback