Hemma

2008-10-15 @ 13:35:11
Nu är jag hemma efter en natt hos Bella.. Vi var ute och gick en mysig promenad sen blev det solning. Efter det stack vi hem till henne och käkade morötter och kollade på The Holiday. Myspys,. Vaknade halv elva idag...så skönt att sova ut.
När jag körde hem så såg jag en brandbil och polisbil precis utanför mig vid wieselgrensskolan. En bilist hade kört på en cyklist. Hemskt alltså. Sen kom Polisen med.  Hoppas det inte var föör allvarligt. Som vanligt så ska det alltid samlas massa folk och kolla...

Tråkigt väder idag. Ska bege mig mot stan vid kvart över tre för att sätta på mina fransar igen :) LÄÄNGTAR..har känt mig helt naken utan dom faktiskt.

Nä, nu ska jag städa lite, kolla klart på Våra bästa år och fixa till mig.
Ska även färga håret idag med :) behövs med tanke på min utväxt och ljusa nyanser.

Kärlek till Familj & Vänner <3
Mammi....


Olyckan.


Beilys ( Boudaij) myser med mig i soffan när vi kollade film igår :)


Så fina :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback