Hemma igen

2008-10-06 @ 12:47:12
Jepp då är man hemma igen efter en natt hos brossan. Haha..när jag kom dit så hade Kim redan gått och lagt sig..skönt på ett sätt men ville ju bara krama om den lille busetussen :) Så söt han är alltså det är sjukt :) Jag och Mimmi bäddade iaf ner oss när brossan stack, och kollade på " På smällen". Men jag somnade givetvis efter halva filmen haha...helt slut var jag alltså. Vaknade när brossan kom hem och sen när Jennie kom hem. Vaknade sen igen när kl var halv tolv. Så nu är man utvilad.
Idag ska jag städa lite här hemma efter helgen, sen ska jag ut och gå min Powerwalk för idag är det såå underbart väder.
Får se vad man hittar på ikväll, är nämligen ledig imorgon med från skolan.

Kärlek till Familj & Vänner <3

Mammi


Fjällor, lite mode inför hösten 2008 :)


Så fin , kom till mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback