Helt slut.

2008-10-30 @ 21:41:35
Idag har jag inte hunnit blogga så mycket. Har hittat liiite ledig tid..Har inet det egentligen för jag städar men men :)
Idag har jag varit hemma hos brossan. Han och Jennie jobbade så jag passade dom små vovvarna :) Haha dom är ju helt galna, men helt underbara. Kollade på film och mös med dom. Vid fem stack jag hem för att byta om och springa ner till gymmet och träna :) Gick bra idag faktiskt. Dock blev det väldigt sent med middagen.

Imorgon ska jag ner med Bella i stan och hjälpa henne med Halloween dräkt. Ska även in på Cat Flash för min diamant åkte av idag när jag åt en nektarin? Konstigt.
Får se om jag sticker med Bella hem när hon slutar vid 23 och nannar där. Sen blir det som vanligt.. TRÄNING hehe

Kärlek till Familj & Vänner <3
Mamma, saknar dig så fruktansvärt mycket

Mimmi och Rocky kramas för fullt


Haha


Sötnosen

Kommentarer

Postat av: Daja

så söta dom är =)

2008-10-31 @ 17:17:27
URL: http://daja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback