Hårt pass

2008-10-23 @ 21:14:20
Nu är jag hemma efter lite träning. Så skönt, bara jag inne i tjejgymmet. Love it. Men jävlar vad jag svettades.
Roligt när man sen skulle gå ut därifrån in till killarna, alla bara vände sig om och tittade på mig haha precis som om dom aldrig har sett en tjej förut och helt desperata. Var även inne och köpte fler clementiner :) Apelsiner och Citron. :) Älskar dom tre frukterna. Vindruvor är också en som ligger på topplistan men jag har hört att det inte är så nyttigt?
Oj, har inte hunnit äta middag än så får ta och göra det nu, mina älskade biffar jag gjorde igår med lite grönsaker :) Sen blir det helt klart en dusch.

Bjuder på lite SVETT - bilder från gymmet idag haha..Äckligt va? Men någon gång måste ni ju se mig med lite svett i pannan :)

Jag på bandet :) WORK IT


Im ALONE :)


Det känns alltid lika bra när man har tränat...känslan man har efteråt...går inte att beskrivas med ord :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback