God morgon Bloggen

2008-10-14 @ 09:26:59
Börjar skolan ett men ska dit kl 10 för att  fixa med rapporten innan så den blir färdig. Trött på den nu. Vill bara få det gjort.
Idag lär bli en låång dag :) Skolan till 16.30, sen ska jag hämta upp saker som jag beställt :) Om jag inte hinner det nu såklart. ska sedan gå/cykla till Bella och dra med henne ut på en powerwalk och sola :) sen ska vi vara hemma hos henne och mysa..ska nanna där..har ju ingen skola imorgon. Känns som jag glömt nämna ngt haha..ajaa..
Tror inte jag hinner skriva mer idag :( Om jag inte snor Bellas dator och skriver en liten trudelutt såklart :)

Nu måste jag gå och fixa till mig, ska snart köra.

Kärlek till Familj & Vänner <3
Mammi...

Snyggt Cameron :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback