Fördriver tiden..

2008-10-23 @ 12:53:25
Med att sitta vid datorn i skolan. Hade bestämt med en Rahma idag men hon kom aldrig. Bara för att jag inte kom igår, för att jag är sjuk så blev hon sur och så ska inte hon komma idag? Haha så otroligt barnsligt så det finns inte. Ajaa...man kan inte hjälpa hur vissa beter sig ibland. Nu kommer rapporten dröja igen. Lian är med andra ord inte färdig. Vi måste plasta in och redovisa för Poseidon.
Lektionen börjar iaf om 20 minuter. Vet inte om jag stanna på hela eftersom jag känner mig liiiite krasslig än. Fast min kur hjälpte rätt mycket igår faktiskt :) Mår inte så dåligt som igår.

Jag vill träna, men vågar jag det när jag bråkar med förkylningen. det är ju fruktansvärt mysigt väder idag. Sol. Blir kanske iaf en lång promenad med vantar och halsduk. Alltid mysigt. Speciellt nu när det är höst.



Oj oj, måste gå nu. Börjar snart. Hörs sen!

Kommentarer

Postat av: Daja

förstår inte heller mig på dom..

2008-10-23 @ 14:12:51
URL: http://daja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback