Dags för städning

2008-10-22 @ 17:24:36
Då är man hemma igen efter en runda på stan och Campus. Fick några häften om det jag ska skriva om.
var nere på Buttericks och köpte min dräkt.. haha nu har jag den hemma så nu behöver jag inte få panik över vad jag ska ha på mig för att den tog slut. Vi gick även in på H&M och Gina för att titta på lite kläder. Vilket man dock inte ska göra ...för då fastnar man för ngt och vägrar gå ut :P

Nä nu ska jag städa undan här hemma som jag har sagt jättelänge, sen ska jag laga middag. Idag blir det biffar med keso, sallad och grönsaker. Sen skajag göra försöka dricka mig frisk på te och MASSA citron och vitaminer. Ikväll är det Ghost Ship på tv. Se den hehe.


Så fint med stickat i Höst :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback