Bad day!

2008-10-21 @ 14:01:13
Idag vaknade jag helt deprimerad alltså, jag vet inte vad det kan bero på ...kanske för att det kanske inte blir ngt i helgen, mår så himla dåligt över det alltså. Kände inte alls för att gå upp idag, kände bara för att gråta och gömma mig under täcket och stanna där. Fick iaf dra upp mig. Så var det så himla mörkt ute med, då blir man ännu mer deprimerad.
Hämtade upp Anna, hetsig morgontrafik gjorde att en ung kille körde rätt in i baken på mig. Så sidan på min bil är kvaddad...han fick iaf mitt försäkringsnummer och jag tog hans registreringsnr. Han var jävligt chockad, haft körkort i två månader och det var hans mammas bil han hade lånat. Och hon var på Kreta nu. Aja, sånt som händer. SKITDAG...Jag vill bara skrika allt vad jag kan och slå på något....Bara massa stress och skit. Tänker fortsätta be angående Helgen iaf... :((((  Bad om att få ta ledigt från min stora helg pga detta...Hatar när det blir osäkert precis innan man ska åka. Har verkligen längtat sååå länge efter detta..
Efter skolan stack jag och Anna till Familia, lämnade tillbaka ett par skor och köpte mig en jättefint kofta. Tar bild på den sen och visar. Gick även in på City Gross och köpte lite clementiner och så.
Träning nu, sen städning och sen ikväll ska vi ut med jobb och äta på Teaterkatten, ska bli trevligt faktiskt.

Nä pallar inte skriva mer, allt känns bara så skit och nervöst. Vill Vill Vill ju med hjärtat mitt...
Allt känns hopplöst, och tomt....

Kärlek till Familj & Vänner <3
Mammi....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback