24/7 gymmet

2008-10-21 @ 17:47:59

Träffade upp pappa som ville se på bilen, sen gick vi in och handlade lite till honom här precis. Snäll som han var så körde han mig till gymmet. Blev riktigt irriterad där inne, efter jag hade gått/sprungit på bandet i 50 minuter så ska jag börja på maskinerna. Jag har tränat på gym sen jag var 15, och kan dom flesta maskinerna, men dom som ietn kan dom alls då? alltså 24/7 har inga instruktioner om hur deras maskiner funkar ALLS...hur lätt är det då? Och jag har glömt några av dom. kan vara för det är nyöppnat och dom inte har hunnit, men det är en av dom viktigaste sakerna på ett gym. Där är lixom inga instruktörer heller.

Kom precis hem, hade riktigt tur. För er som bor i hbg så vet ni att det är kolsvart här ute nu och bara öser ner. Jag tajmar allt jävligt bra.

Ville bara säga till min älskling oufk, Älskar dig. Tack för att du e du, och att du finns i mitt liv. Ramlar ett Oufk, Ramlar booode hhehe.

Min älskling är trasig :( Kan inte ens tänka mig hur det känns att krocka i typ 50km/h
Den här killen kom kanske inte ens 20km/h bakom mig men ändå flög vi ordentligt i bilen.
Hela underdelen måste iaf bytas ut, man ser itne det på bilden men underdelen är utåtbucklad på högra sidan


Kommentarer

Postat av: Baybare

24/7 har varit öppet hur länge som helst..

2008-10-21 @ 19:05:23
URL: http://baybare.blogg.se/

Postat av: Anonym

Inte på söder! Men det vet kanske inte du :D

2008-10-21 @ 20:14:53
URL: http://sannyball.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback