21 ÅR!!!!

2008-10-28 @ 07:34:22
GRATTIS TILL MIG :))))) Haha kan ju säga att jag vaknade inte upp pigg direkt..sovit för lite inatt.. Men spelar ingen roll..för idag är det min dag :)

Ska snart till skolan sen ska jag iväg till mamma, sen till Cat Flash och sätta på tandsmycke. Efter det kommer min pappa och bror som säkert vill krama om mig. Ska få min födelsedagspresent från brossan idag. Ska bli roligt. Haha han ringde mig igår lite över tolv och började sjunga haha :)
Sen ska jag ut och äta ikväll med några tjejer :) Ser jag fram emot. Ni som inte kunde följa med idag....VI tar igen det i helgen :)
Med andra ord, fullspäckad dag!

Nej nu måste jag rusa. Ha en underbart trevlig dag :)

Kärlek till Familj & Vänner <3
Mammi love you....får säga grattis till dig med ju :) Önskar dock du hade varit här och kramat om mig på min dag..Men jag vet om att du finns hos mig ändå!




Kommentarer

Postat av: Diana

GRATTIS!!!! Nu är vi lika gamla! ;) Mysigt inlägg:P TACK för söt kommentar kära du! Har preis uppdaterat, välkommen in och kolla! :) KRAM

2008-10-28 @ 12:31:23
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback