Trött som få

2008-11-06 @ 15:23:36
Haha...Jaa det är bara förnamnet. Är riktigt trött idag. Hade lite besök igår kväll.. och det var jättemysigt faktiskt :)
Så bryr mig inte om jag e trött idag för det är det värt. Det rök iaf tre vinflaskor haha.
Har varit nere på stan och "fikat" med Bella och Emmy.. sen gick vi in på Gina och kollade lite kläder.
Bella, you go girl tonight ;) Hehe.
Skulle göra lite korvstroganoff idag. Så bjöd brossan och Jennie mig till dom på middag...tänkte fan jag e så sugen på korvstroganoff..och GUESS WHAT...det skulle dom också göra, så klockrent med andra ord :)

Igår när Kim fyllde år, så hämtade jag honom på dagis efter att jag hade solat. Hehe han blev lite chockad att det var jag som kom...men alltid lika söt när han skuttar iväg för att hämta sina grejer och så :) Tog med honom till Toys n rus så han kunde välja ut en leksak.

Nu ska jag städa lite och sen bege mig mot dom :)

Kärlek till Familj & Vänner <3
Mammi....


Kim igår i bilen efter att ha fått sin lastbil :)


Älskar Isadoras läppglans...läpparna glittrar ordentligt och dom blir lite större tycker jag iaf
Där ser man mitt tandsmycke :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback