Skolarbete

2008-11-20 @ 18:18:27
Idag har jag varit uppe med tuppen och förberett mig inför en intervju med en Revenue Manager på Marina Plaza. Det var mycket intressant och hon var helt fantastisk. Riktigt glad kvinna. Jag har ju börjat luska ut vad jag vill jobba med och jag tror faktiskt att jag vill jobba som en Revenue Manager. Då prissätter man hotellrum på ett hotell genom att kolla hur det ligger till med bokningar, konkurrenter osv. Hur trycket är istan osv. Tycker det låter riktigt intressant. Ska ta kontakt med Hilton snart också. Hade gärna velat gå med hon som är manager på Marina men hon är tyvärr inte fast där...hon har 7 olika hotell i Sverige som hon kollar på så det blir lite svårt.
Så ska kontakta Hilton i malmö och höra med dom.

Nu håller jag på att skriva mitt arbete...ska ju vara många sidor. Jobbar hela helgen sen får se om jag hinner då. Därför jag försöker göra så mycket jag kan nu. Ska även snart hem till Baby och mysa lite med honom. Men just nu tränar han. Duktig! =) det har jag också gjort idag föressten :) Och solat.

Kärlek till Familj & Vänner...och M :)
Love you mammi

Hittade en fin bild på mig och Yabbe för något år sen... skönt att vara ute och rida när det är
härligt väder och solen lyser. Saknar dig Yabbe, vila i frid hjärtat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback