När allt känns upp och ner

2008-11-20 @ 01:01:30
Jag har hamnat i någon svacka känns det som. Allt känns bara fel och känner mig så ledsen inombords. Har fått problem med lite saker i mitt liv som jag verkligen inte vill uppleva igen. Jag kämpar och kämpar mot det men ändå så går det inte. Jag tappar lusten för var dag som går. Hemsk period jag är inne i nu. Vill bara gå och lägga mig och sova i några veckor och hoppas på att jag vaknar upp glad och pigg.. Om det ändå vore så enkelt.

Föressten festen i lördags var riktigt rolig.. kul att träffa maxipågarna igen =)

Kärlek till Familj och Vänner <3
Mammi....saknad. Kom och krama mig nu, behöver din kram

Min outfit på festen=)


Egil och jag =)


Jag och Linda lite runda om fötterna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback