Bellas älskade Beilys har somnat in :(

2008-11-12 @ 20:22:05
Bella ringde mig idag..och skickade medelande.. Beilys låg på sjukhus.. sen ringer hon mig när jag ska sola..Beilys är avlivad... VARFÖR han? sån underbar liten krabat! världen är orättvis! Fan började gråta riktigt mycket. Kommer ihåg när vi hämtade honom så söt, gullig och liten! Kommer ihåg när han sov vid halsen på mig och skulle mysa. :´(
Kom tillbaka älskade Katt..Stackars Bella.. :( Det var ju vår favorit..vår lille kille. Usch har inget mer att skriva nu.

Vila I Frid Beilys! Det förtjänar du!

Nyhämtad, Gudmor gosar!

När vi hämtade honom.. Bella (mamma) och Beilys!







Kommentarer

Postat av: Bella

<3 världens finaste, saknar honom så mycket :( vill inte gå och lägga mig ensam inatt och inte vakna själv i morgon utan min älskling.. livet är orttvist!!! 2008 åt skogen

2008-11-13 @ 00:53:41
URL: http://bellalundh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback