LAADYYYY

2008-11-04 @ 22:13:38
Blev jävligt sen träning idag. Och SEN middag. Var ju även tvungen att sola ju :) Anledningen till att det blev så sent var att jag och Bellis stack till maxi och shoppade mat till våra tomma kylar. Ja och där gick vi med varsin vagn och promenixade.
Vår presentation var klockren idag. Dom var mycket imponerade och tyckte vi hade lagt ner mycket tid och ville att vi skulle komma dit nästa LIA period med. Men då vill jag faktiskt komma in i hotellbranschen som är något större än den resebyrån med endast 5 anställda. men dom skulle iaf rekommendera oss till dom hotellen som dom sammarbetar med utomlands, så vem vet, vi kanske hamnar utomlands under nästa praktik. Snackade även med min mentor idag. Det kändes så fruktansvärt bra eftersom jag har mått dåligt pga utbildningen ett bra tag nu. Så det känns härligt att ha fått svar på mina frågor osv.
Kollade på två avsnitt av scrubs igår. Fick den första och den femte säsongen från min Rainbow Martin nu i lördags på min fest. ÄLSKAR DEN SERIEN. Haha låg i sängen och asgarvade. Så det blir absolut några avsnitt ikväll med.

Kärlek till Familj & Vänner <3
Mammi...

ÄLSKAR DENNA LÅTEN. Sån låt man bara vill ut och shejka till och njuta =)
Tycker den är en riktig sommarlåt, synd den kom nu då...
Crossfire - Lady

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback