It´s friday

2008-11-28 @ 10:39:08
Dålig uppdatering JAG VET! Men jag har som sagt ingen lust att skriva så mycket. Blev ingen skola för mig idag. Vaknade för sent sen har jag spytt och haft mig. Inte bra alls.
Imorgon ska jag ha familjemiddag med min ÄLSKADE Familj. Pappa och Helena är sjuka och går på antibiotika så jag hoppas dom inte smittar mig. Fast jag tror jag redan börjar bli sjuk.
Ska städa och så idag. Behövs. Sen träffa min älskade Pappi och fixa lite med bilen och så. Ska ju lämna in min bil på lagning eftersom ngn körde in i mig. Sen blir det träning om jag inte mår för dåligt. Jobb imorgon bitti. 
Var på Ullared med Anna i Tisdes. Handlade MASSA kläder och annat roligt. Så kul att gå där inne fylla sin vagn o så. men det värsta är när man kommer till kassan. Haha fast egentligen är det inte så farligt eftersom det är så billigt där uppe. Man får ju mycket för pengarna men det ger en ändå en hjärtattack nästan. Plockar man på sig så smått så blir det ändå dyrt i längden.

Med andra ord alltså så blir det en lugn helg! Det är skönt för det behövs ibland. 
Nästa Vecka ska brossans tjej ha fest i lokal för hon fyller 30. hehe gammal tant :) Då blir det Maskerad och jag kör stenhårt på min polisoutfit =) Haha Då blir det ingen VIT helg kan jag säga. :)

Nä nu får jag ta och städa om jag klarar det. Mår inte alls bra :S

Kärlek till Familj & Vänner <3
Mamma love you..



Denna outfiten köpte jag på clubwear och ska användas på Nyår hade jag tänkt
Fin va? =)

 

Kommentarer

Postat av: Anonym

herrejävlar...

2008-11-28 @ 14:21:53

Postat av: dajjebajje :D

grattis :D haha att du har uppdaterat :D



omg var inte du heller i skolan?? jag tror att INGEN var där typ :O



najjs klänning :D

2008-11-28 @ 15:27:33
URL: http://dajanaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback