Home again

2008-11-06 @ 22:38:22
Gud vad jag e trööött...Brossan lagade en megagod korvstroganoff jam jam...Måste säga att han är riktigt duktig på att laga mat. Stolt över honom :) Brossan jag vet att du läser min blogg så jag skriver LOOOOVE YOOOU...Du och pappa är männen i mitt liv
Efter middagen slängde jag mig på deras ena soffa med filt...myspys...och som den doggymamman jag är så hade jag två vovvar sovandes i mitt knä och en busig kim på köpet som skulle spela spel och bli kittlad haha..kände mig inte SÅÅÅ rolig faktiskt eftersom jag var seg men jag gjorde så gott jag kunde. Älskar dig lille Kimi!

Jaha ska lägga mig i sängen snart...och mysa med mig själv haha kolla lite scrubs.. fick hoppa in på jobb imorgon 8.45 - 16. Bra behöver pengar känner jag!

Godnatt alla gulliga läsare!

Brossan som kock hahaha


Haha Brossan och kim fightas..rond two...FIGHHT!! Haha


Mimmi och Kim..så gulliga.. - Sanny ta kort på mig och Mimmi


Såhär låg Rocky när han sov bredvid mig hahaha så SÖÖT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback