Hejsan bloggen

2008-11-12 @ 13:31:55
Förlåt att jag inte har skrivit så mycket nu på senaste tiden. Men är inne i sån cp period nu..Mår dåligt, deprimerad ja allt vad det heter. Så det har inte hänt så mycket i mitt liv förutom att jag har umgåtts med min familj o vänner.
Hade ek styrningsprov med som jag har mått dåligt av ett bra tag nu..gick inet bra det heller, så det gjorde inte saken bättre.

Idag har jag varit i skolan. Vi håller på med ett paper ju. Känns som det också kommer bli jobbigt, mycket som ska skrivas och bli rätt.
I söndags var det fars dag, så vi firade älskade Pappi med lite tårta och så. Han fick en jättefin halsduk av mig som han verkligen gillade. Igår var jag och gjorde mina naglar och nu snart ska jag ner på Cat flash och fixa mina fransar. Efter det ska jag och Jennie dra och träna. Skulle ut till stallet med Linad sen men ser ut som att det kommer börja regna snart så får nog hoppa det. Tråkigt sunkigt väder alltså. Helt sjukt. Man mår inte bättre av det.

Som ni alla vet så satte jag på ett tandsmycke för någon vecka sen. Om ni vill köpa tandsmycke själva så kan ni alltid besöka http://www.twinkles.net/  dom säljer massa söta tandsmycken :)


Jag är glad att jag har dig Sabbe. Du är min bästa vän och jag älskar dig verkligen. Jag ställer upp för dig när som, och du för mig. Trillar ett oufki trillar booodee.. hehe.. Jag vet inte vad jag hade gjort utan dig i mitt liv. Vi stöttar varandra när vi mår dåligt och försöker förstå och prata ut. Tack för att du finns! Inget kan någonsin komma mellan oss. Detta kallar jag vänskap!






Såhär blev mina naglar

Min stolta pappa med sin halsduk!

 Jag och min älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback