Fel utbildning?

2008-11-03 @ 22:51:04
Sov hos Bella i natt..myspys som vanligt. Idag har jag tränat, solat och städat lite. Är så grymt trött faktiskt. Fast jag sovit riktigt länge idag...Kanske beror på det hehe.

Känner mig så sjukt konstig. Känner inte för att göra ngt nu mer...bara ligga typ i sängen och kolla tv...Hoppas verkligen att det är vädret som gör att jag är sånhär.
Imorgon ska jag ha möte med min lärare i skolan. Studiesamtal som det kallas för. Kommer nog få svar på en hel del frågor jag undrar över. Tappat lusten till all plugg med. Vi har inga ALLS roliga lektioner nu och jag känner bara mig tvingad till detta. Ångrar fortfarande att jag inte flyttade upp till Småland och pluggade där. Skulle pluggat Chef - och entreprenörskap inom Hotell och Restaurang. Det är iaf en INRIKTNING på det jag verkligen VILL jobba med. Service Management är så stort och man kani princip jobba inom allt sen som har med service att göra, vilket kan vara bra sen om man skulle ändrat sig eller m det inte går så bra i hotellvärlden. Men sen ska även plugg vara något man tycker är kul, och just nu känner jag inte för det alls. Jag vill kunna ge 100% när jag pluggar, jag vill kunna känna YES idag ska jag läsa om det och det, gud vad kul!! Men det gör jag inte.
Jag vet att en chefsutbildning är inte en dans på rosor alltid, man måste också lära sig sånt som är hur tråkigt som helst. Det är sånt man aldrig hade räknat med innan man började denna utbildningen faktiskt.
Eftersom jag är så intresserad av mode och hela den biten så känner jag ändå inte att jag vill utbilda mig inom det området, eftersom jag e rädd för att jag ska tröttna sen. Jag har även jättehöga krav på mig och vad jag ska jobba med sen. jag vill verkligen bli hotellchef i framtiden. Jag har drömt om det yrket så länge nu.
Jag blir bara så förvirrad av allt. Jag VET att om jag hade gått uppe i Småland så hade jag känt mig mycket säkrare på jobb när jag hade gått ut nästa år. För där hade jag hållt på med hotell hela tiden. Det gör jag inte i denna utbildningen.
Men jag kommer givetvis inte hoppa av denna utbildningen nu när jag endast har några månader kvar. Denna kan vara bra och ha i bakfickan när jag söker jobb sen.

Imorgon ska jag och Rahma presentera resultatet inför Poseidon. Ska bli spännande.

Var hos mammi i lördags ju...tändje ljus och la blommor. Så här såg det ut

Dumma LÖV, har färgat av sig på dom vita stenarna.
Man ser inte texten så mycket eftersom jag precis har våttorkat stenen.
Mamma, Jag älskar och saknar dig, allt hade varit så mycket lättare med dig här på jorden.
Jag behöver dig, jag behöver dina skämt, dina kramar, din doft, ditt sällskap! Åh mamma... :´(
When you left the world and me, You took my heart with you



Såhär såg jag ut i lördags innan allt smink åkte på.

Sen förvandlades jag till något frukantsvärt


Kommentarer

Postat av: peter pc carlsson

Jag har gjort en särskilld bild och text som tack för att vi vann.

Jag skriver till dig för att du givit kommentarer i en blogg om Cancer.





Kanske är du en av de drygt 1.200 personer som har givit pengar till insamlingen hos Barncancerfonden "Den jävla idioten". Då är du en av VINNARNA och får lägga upp det som finns på länken hos den blogg som startade insamlingen.



http://enbart.blogg.se/2008/november/081102-enbart-vinnare.html





Om inte så har du din chans att bidra till insamling mot barncancer.





Peter PC Carlsson

http://enbart.blogg.se

2008-11-04 @ 18:13:46
URL: http://enbart.blogg.se/

Postat av: [email protected]

Ouch, leka doktor med dig hade inte varit fel. ;)

2008-11-12 @ 08:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback