Tjooheeej =)

2008-03-24 @ 11:28:37
 
Hehe, sitter fortfarande hos pappa..mys var de tigår...familjen var samlad...blev god mat osv...Kim fick stora påskägg Haha...räcker nog ett halvår nu ;) eller kanske tills nästa påsk? HAHA
Väntar på att Anna ska ringa mig...vi ska träna idag! Jag vet jag e dum i huvudet men jag måste träna....(fast jag har förkylning och bihålsinflammation) jag får sån jävla ångest annars! På torsdag är det bio som gäller hihi !
Haha pappa plågade mig på datorn igår..han bara Sanny du har ju sagt att du vill ha en polsk kille, kolla här kan man leta! HAHA satt och visade massa bilder på polska killar som befinner sig i Sverige. man såg verkligen att dom var polacker HAHAHAHAA! sånt klarar inte jag av..jo en var rätt söt faktiskt. men fan, hur moget är det att ragga på via sån sökkanal? Aldrig! kärleken kommer när den kommer =) Svensk som polsk! Jag vill hitta min Soulmate! enligt pappa är jag kräsen och letar efter fel? HAHA! Nej nej nej! Men det ska ju kännas rätt. jag vill träffa min kärlek ute. äh klarar mig utan kärlek men saknar faktiskt det en del, det dä mysiga..Sitta hemma en freda kväll. Laga mat kolla på en film med levande ljus, ut o gå en runda.. eller på sommaren så åker man ut till stranden och badar, äter glass, går och myser på kvällen med shorts och linne... AHHHH!!! :) Sitter på gröningen ett par stycken och grillar, dricker cider/öl och lyssnar på musik eller så spelar ngn gitarr framför brasan!! Sitta på uteställen med filt på kvällen och dricka gott och prata och bara MYYYYSA! Love is perfect, when you find the right one for yourself! :)))) Min rätta finns där ute någonstans och väntar! Nää nog med det romantiska!

ANNA RINNNNNNNG!

Annas kusin Andreas är tillsammans med min barndomskompis Jessie, och dom fick bebbe igår! GRATTIS GUMMAN! Jag kommer snart och hälsar på det lilla PYRET! =) hihi!! Synd att jag inte kom innan bara så jag fick se den stora bulan :) haha!

Hoppas alla har haft en härlig påsk! för det har jag haft med min underbara familj!

Nu ska jag packa o bege mig mot stan snart! har varit här sen lördags! Don´t cry for me HELSINGOOOORG! hehe

Dagens låt : Takida - Curly Sue (fortfarande magisk och underbar, den sitter bekvämt i hjärtat mitt)

Puss!

Mamma saknar dig !

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback