Tatuering!

2008-03-18 @ 10:54:06
Idag gäller det...gud vad jag längtar....fast börjar bli lite smått nervös nu.
Skippade skolan idag, vaknade av migrän IGEN! Igår hade jag migrän hela dagen...så fort jag rörde med ögonen så gjorde hela huvudet ont. Satt med det i skolan från 8.30 - 16. Efter det stack jag och tränade, vilket jag inte borde göra. Sprang på bandet sen kom en kund från Hamilton upp på andra bandet så snackade vi en hel del om kost och andra saker...haha han hade gått och undrat ett tag vart han hade sett mig någonstans. Klart att det var oldie hamilton hehe. Iaf..sprang/ gick uppförsbacke i en timme...sen när jag skulle träna magen så bara blev allt vitt...jag bara stod där på maskinen och kollade in i väggen? Precis som om jag vore någon robot och någon hade dragit ur batterierna. Helt sjukt..kunde inte röra mig ordentligt. Hjärnan tänkte inte alls...sjuk känsla..försökte ta mig till toan innan jag svimmade. satte mig där inne. Hellre svimma där än inne på gymmet bland massa folk...pinsamt. Och idag har jag lika ont i huvudet...vill så gärna träna alltså...MÅSTE...får ut o gå en runda i det fina vädret istället.
Idag kl16 ska jag plågas. Haha...dags för tatuering. Ser fram emot det. Sabbi kommer sen och håller mig i handen.. Haha jättemånga som vill hänga med..räcker med en faktiskt. Många som vill se mig plågad? Haha Oh nej den glädjen ska ni inte få:P
Störigt..igår när jag hade tränat och skulle gå till bilen, hade med mig den eftersom jag stack direkt efter skolan..så hade något jävla cphuvud parkerat 10 cm från min bildörr...Jag försökte ta mig in på den sidan men fick inte ens in ett ben genom dörren....Var så jävla förbannad..skulle bara gett en fin REPA på hans fula smutsiga bil...vad tänker folk på när dom parkerar så jävla NÄRA? ( DAGENS I-LANDSPROBLEM) Okej om det är från andra hållet, men inte förarsidan. Plus att det var riktig mycket snö på bilen...jag bara kände sånt HAT! Fick iaf hoppa in genom passagerarsidan HAHAHA. Undrar hur det har sett ut..
Imorgon kommer min SNUTT hit. Vi ska till veterinären efter skolan sen ska han natta här tills fredag typ. MYYS! Ut i snön och busa.. funderar på att köra ut till Örby ängar så han kan få springa av sig i snön =) Kul =)

Fan måste damma och dammsuga, våttorka golven, tvätta....GAAAH får ryck..kan inte göra det när jag har migrän. Gör svinont när jag böjer mig.

Underbart mysig låt...låter som en sån sagolåt. Underbar röst!  http://www.youtube.com/watch?v=9AeTJdH-7Xs

Nu ska jag ta mig en macka sen ut i det fina vädret... Adios...

Älskar Mamma & Pappa (L)

Jag & Anna N :)
image91

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback