Takida - Curly Sue (L)

2008-03-08 @ 17:56:36
FAN VAD JAG ÄLSKAR DEN!!! GRYMT MYSIG LÅT! Texten är gudomlig för mig.. Handlar om kärlek såklart...men låter som ett starkt band mellan två personer. Hans röst är hur bra som helst. LOVE IT... I JUST LOVE IT!!! Det går inte att tröttna på den heller. Sätt igång den och lyssna och läs.. GLÖM INTE ATT NJUTA!


Your strength is so hard to find,
I feel so much stronger now,
the feeling´s alright.
Your words make me whole again,
those eyes cannot ever lie,
you´re so divine
I´m not ever alone, you´re not ever alone

I´m head over heels goddess of mine,
your curls touching my face and now I can fly
You brought my life back,
The glory you found,I´m in deep debt, without you I wouldn´t survive
I´m not ever alone

Your smile is heavenly,
I don´t deserve all the love that you'r giving to me
Your touch makes it hard to breathe,
the shiver´s around me now, you´re so fine

I´m head over heels goddess of mine,
your curls touching my face and now I can fly
You brought my life back,
The glory you found, I´m in deep debt, without you I wouldn´t survive

The heart is pumping for my life, the mind is happy and I will love you to the day I die

I´m head over heels goddess of mine,
your curls touching my face and now I can fly
You brought my life back,
the glory you found, I´m in deep debt, without you I wouldn´t survive

I´m head over heels goddess of mine,
your curls touching my face and now I can fly
You brought my life back,
The glory you found, I´m in deep debt, without you I wouldn´t survive
___________________________________________________________________


Idag har jag jobbat, gick rätt fort faktiskt. När jag kom hem så ringde Anksie...Efter att ha snackat med henne i tel så somnade jag på sängen HAha....drömde massa konstiga saker..speciellt att jag VAR VAKEN....gick och vek tvätt här hemma och sånt..sen när jag vaknade så hade jag bara drömt :/ Kan man inte göra det man drömmer om? Så är det gjort lixom!? Haha!
Min Siss wants to party today...och jag är sugen på att hälla i mig lite godsaker så varför inte? Nu håller jag iaf på att värma lite mat, lär behövas. Senska jag spraya i MASSA näsdroppar sen e jag fit for fight! typ!
Jag e dum i huvudet som ska ut när jag e sjuk jag vet....men jag klarar inte av att sitta hemma så bara när de flesta ska festa idag!.
Blir fest, sen ut och umgås..pallar inte cardinal och sånt idag...blir väll utposten eller/och zoobar....sen hem igen..pallar nog inte vara ute längre...är rätt trött också.. Nää nu kallar maten...Puss & Kram // Sanny

Mammi, love you...saknad och älskad!
Pappa , Jag älskar dig. Längtar tills den dagen du flyttar till hbg!

Oldie...Sabbi tar bilden...Haha i Malmö! 3an på gymnasiet. Vill ha tillbaka mitt fina långa hår :(
image81

Jag och Frostie Julen 2005. Snuttis! (L)
image82

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback