Sexual Eruption

2008-03-27 @ 00:34:01
Guuuuuuuuud, är så trött...vart kommer detta ifrån? Hm tror jag vet...Haha
Ingen topmodel idag pga FOTBOLL! gaah blev megalack när jag satt i soffan,förberedd med en apelsin och inrullad i filt och skulle kolla på TopModel, så ser jag vad jag ser....Otroligt retligt..tur var så gick "Den där Mary" på tv, jag var så glad över att den gick så jag somnade sekunder efter HAHA..uhh..Har iaf tränat idag med Anna, när vi stretchade kom vi båda fram till att vi vill simma några gånger i veckan med. Jag gjorde alltid det innan,så skönt och avkopplande och BRA. Så så fort min tatuering är läkt o så, så är det badhuset som gäller några gånger i veckan. Efter det stack jag hem och duschade, hämtade Oufki från jobb sen ut på väla. Köpte linne/tröja till lördag...HAHA båda köpte likadant, twins. Men fan finns ju inget på väla, så jag föreslog att hon kunde ta likadan som mig. Men fina är dom...Gaah =) Sen blev det la systema. Haha nu har vi laddat inför lördagens förfest hos mig. JÖSSES säger jag. Jag och Sabbe börjar dricka kl 3. Sen kommer alla andra kl 5. Då har vi förmodligen redan druckit upp en del ;) Vi har två vinflaskor och vars 6 cider samt lite annat gott bara till förfesten...HMMM...Sen halv åtta är det mat på bowlingen med dricka, sedan bowling 21 - 23...där lär det också dricka (sist jag bowlade med brossan drack jag 6 cider under en timmes bowling) Efter det är det UTGÅNG som gäller, blir först utposten och kanske Zoobar, sen Tivoli och/eller tempel. Men brukar faktiskt sluta med att man är på tivoli Haha...:) Nice.
Se upp för Sanny och gänget när vi kommer till stan :) Haha...fattar inte hur vi ska orka festa i 12timmar Haha..
Det var många som inte kunde följa med av olika anledningar :( synd men vi tar som sagt igen det sen my friends. Dom som ska med är:

Jag
Sabbe, hennes kille och hans killkompis
Madde & Andy
Linda
Ellie
Emma
Patryk
Andreas

(Blir kanske några till som bara ska bowla med oss) 

Haha GUD vad jag längtar nu.....KAN DET BLI LÖRDAG???? PARTY PARTY!

Imorgon ska jag först träna, sen tvätta, sen ha ekonomisnack med pappa som kommer hit (pallar verkligen inte) + tandläkaren :S.Efter det kommer det bästa under hela dagen, BIO!!! Ska bli kul. Haha har bara träffat Viktor när vi har varit fulla (känt varandra i snart ett år), alltid lyckats med det, så vi får ta igen det imorgon. Sabbe och hennes kille ska också med kanske.

Igår var det skola från 8.30 - 16...faktiskt kul igår Haha...sen efter det lämnade Anna mig direkt i stan där jag träffade på POGGMYSAN Haha...kul kul, sen träffade jag Sabbe. Vi skulle boka resa till Tyskland men dom hade stängt...hmm....Sen kom Patrik (Roboten) och hämtade oss. Han fyllde år igår. Så vi stack till honom så han kunde duscha sen körde vi ut till Höganäs och handlade lite. Sedan blev det kinarestaurang och jag säger bara FY FAN vad gott det var. Skulle bakat men sket i det. När klockan närmade sig halv elva så sov Sabbe på soffan och jag och Patrik satt bredvid och kollade på tv Haha...det verkar precis som om vi var ett VÄLDIGT trevligt sällskap SABBI! Så vi bestämde oss för att sticka..alla var helt trötta och degiga.. Kom hem vid 23...SÅ SKÖÖÖNT! Hade inte varit hemma på HELA dagen... UHH!...

Imorgon ska jag boka ;) äntligen!!!!! Fan vad glad jag blev när brossan ställde upp! TAAACK BROSSAN!

Dagens citat är skrivet av Sabbioufki :
"Du kan aldrig förändra någon annan människa än dig själv." 
Fint Sabbi, håller verkligen med dig!

En låt som jag bara älskar, har lyssnat på den i en månad snart, är Snoop Dogg feat Robyn - Sexual Eruption
Så sjukt bra alltså. Snoop Dogg har gjort många verisoner. Den riktiga heter Sensual Seduction. Fattar faktiskt inte varför den heter så för han sjunger Sexual Eruption! Ajaa! Här har ni iaf låten med Robyn! NJUT =)

http://www.youtube.com/watch?v=SgxxHIYVQCU  WOPPAA!!

Imorgon bokas resan till Tyskland! WUNDERBART!

Nä nog för idag...träning imorgon bitti..måste vara PIGG =) Föressten, jag och Sabbe ska provträna på Träningsakademin nästa vecka HAha...måste testa...Sabbi vill byta träningsanläggning...så vi får se om det lockar henne kanske. 

Sov gott alla! För det ska jag göra.

Mammi Love you!


Naglar på fredag!! WIHOO undrar vad det blir för fint på dom denna gången=)))
image94










 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback