Onsdag!

2008-03-12 @ 14:58:34
Nu har jag kommit hem från skolan...Är ledig imorgon men måste dit kl 9 på morgonen och sätta ihop hela rapporten...fett tråkigt...men men...Jag som e projektledare nu eftersom den andre stack till Oslo...
Ska snart iväg och jobba :( Börjar fem till halv elva...får sova hos Pappi... Sen imorgon är det träning med Anna igen =)häärligt.

Fan vad störigt...idag när jag vaknade så hade dom stängt av vattnet...KUL???? Och det är fortfarande avstängt..dom håller på för fullt här ute... Jag som ville göra nudlar :( HHAHA! Kan ju hoppas på att det regnar lite så kan jag stå där med kastrullen och fånga några droppar!! haha

Haha hade full rulle igår...som sagt, träffade Anna N, sen madde (GODA PANNKAKOR) naaw gumman skulle göra pannkakstårta till henne o Andy..för dom firar ett ÅR IDAG! =) GRATTIS´!! =) Hehe....kul att det går bra för er...hunnit flytta ihop o allt sånt...myspys!  Sen stack vi till Willys och handlade, när vi hade blivit utslängda därifrån stack jag hem till mitt hallon ANNA P Haha...snackade skit med henne i soffan till sent på kvällen... FAN VAD JAG ÄLSKAR MINA VÄNNER ALLTSÅ!  Vad gör man utan dom? PUSS!!

Your smile is heavenly -v- Miss you

Nu ska jag äta något, sen måste jag till vetrinären innan jag börjar jobba och hämta ut medicin till min SNUTT Frostie. Hans medicin kommer inte föränns om två veckor till apoteken och han behöver den...

Mamma love you

Ta hand om er allihop..... Puss & Kram // Sanny!

Las Palmas FEB 2007 med Madde...innan utgång :P  Saknar det !
image89

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback