MAXI

2008-03-20 @ 20:12:16

Ja då har man nästan precis kommit hem från jobb....började 11 och slutade 19. Stackars Frostie.Kom på att brossan inte hade nyckel hem så älskling satt hemma i hela 8 timmar själv...SNUFF!!! Men han e jätteduktig=)
KAOS på maxi idag alltså...folk handlar till påsken...SOM GALNINGAR! Sprang mellan kassan o scanningen som en idiot.. Pappi kom oxå in o hälsade på en sväng.

I morse vaknade vi med solen i ansiktet...SÅ mysigt...tänkte jag skulle gå upp tidigt o gå min långa runda på en timme...och självklart ha med Frobbe...Men neej då hade det snöat igen...och halt som fan var det på gatan så neej det vågade vi inte riktigt hehe...Men vi busade på gräset i snön ett bra tag...Haha Frobbe fick sånt cpryck och började kuta som fan.....Love you..låg o kollade på film igår på soffan...så somnade båda två....när jag vaknade låg han sånt tätt intill och på rygg, mysehund.

Min dröm i natt var MAGISK!! Seriöst, jag har alltid velat åka till min syster i Los Angeles...jag har bara sett det på video när pappa, Helena och brossan varit där. Ser helt grymt magiskt ut alltså. Och drömmen inatt var så verklig...kände värmen, kände på  palmerna,gick på de stora gatorna...ALLT... Fan vad jag längtar tills jag ska dit...åker jag inte till thai eller mexico nästa år så blir det Los Angeles....Lätt..

Nää nu ska jag ta mig en macka och slänga mig på soffan o kolla film igen=) Skulle egentligen träffat Bella idag men var ju tvungen att jobba...sen tyckte Patryk att jag kunde komma förbi dom..dom festar väll nu hehe...men jag vill inte lämna Frostie själv igen efter 8 timmar. Så jag väljer att mysa med min vovvsing istället =) Kan ändå inte festa så, och pallar inte vara bakis imorgon...NEJ NEJ NEJ=) Imorgon är det träning och städning hemma...kanske jobb om dom ringer.

På lördag är det jobb på hamilton igen.. Och kanske Maxi direkt efter...och kanske Maxi på söndag förmiddag med...hehe sen är det PÅSKMIDDAG som gäller kl 15 =) Härligt att alla är samlade. Vi ska vara hemma hos pappa.. Det blir jag, pappa, Helena, brossan, Jennie, Kim, Mimmi och Frostie=)  Blir en och en annan snaps, iaf en för mamma.

Föressten, Haha...Sabbibabyoufki ringde idag från jobb, Haha, Daniel på hennes jobb har gett ett påskägg till mig, med en lapp inuti? HAHAHA såå gulligt! Får se vad där står när jag får det. Han har bara träffat mig en gång.... HAHA tosse!!

Längtar tills nästa vecka :) Händer en del under veckan..sen på lördagen ska jag fixa mina naglar och sen på kvällen...är det förfest hos mig(17-18.00) ni som ska komma...festar här ett tag sen blir det Bowling(2 timmar) och mat...sen UTGÅNG =) Ska bli så nice alltså...Jag har bestämt mig för att dricka en gång i månaden och det är under löningen för då e flest folk ute ;) hehe.  Men det ska bli kul..ska boka nu på måndag....blir ett LÅNGBORD! Haha tippar på 10-20 pers!GAAH=)

Nä, har inte tid o sitta här längre...räcker med en halvtimme om dagen faktiskt.  Det är inte kul o sitta vid datorn längre..Haha...joo om man ska snacka lite med vänner på msn o så.. men annars e det BOORING! så nu går jag!

Ha det fint alla som läser=)

Älskar min familj och mina vänner! (L)Utan er har jag ingen lust att andas!

Mamma, kom tillbaka!

Tatto 18/3 2008, speciellt gjord till min mamma....Saknaden fräter inombords! Love you
image92

Give me a picture, Please!
image93


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback