Mannen i mitt liv

2008-03-09 @ 18:00:40
Har precis kollat på  "mannen i mitt liv" Varför är alla snygga killar bögar? Hehe kan förstå Jennifer Aniston i den filmen. Hehe...

Igår var det  party och utgång med Siss...Började JÄVLIGT kasst Haha...Vi fick stå och vänta på gänget vi skulle hem till i säkert en och en halv timme...fan vad SURT alltså...Bara för Anksie hade missförstått.. Men då hade vi Maggan med oss, vår egen "reporter" Haha shit...så frågvis. Nu kan hon skriva en hel bok om oss efter alla dom frågorna HAHA!!! Jaa när vi väl kom in sen så började vi dricka vin. Gott Gott.... Halv ett sket jag o Anksie i allt och stack ner till utposten..och drack cider..slutade med att jag stod med två cider och en öl i handen? Haha...en bjöd mig på cider medan jag redan hade en i handen och så fick jag en öl av en annan ? EH ?? Jaja... Haha.... Det var kul inne på Utposten...skitmycket folk! Haha...jag och Anksie gjorde upp en deal...Om jag gick fram till 28 åringen och viskade i hans öra om han visste vart klitoris satt och att han skulle visa VAR på Anksies kropp så skulle jag få en vodkagrogg..????? HAHA vad fan har vi sysslat med..? Mongos. Slutade med att jag bara snackade med 28 åringen ALLMÄNT så ni vet HAHA...jag vågade med andra ord inte fråga honom...Sen stack vi till steakhouse? Haha vad tänkte vi på där? Men det var kul..träffade mina polacker =) Haha.. Marcin & Patryk.... :) Patryk tog hand om min jacka och väska! TACK! Lika bra faktiskt, han vet nog vad jag går för nu HAHA!! SOM vi shejkade där inne HAHA mega kul! Kan ju säga att jag var JÄVLIGT full...konstigt? Snuva o allt på köpet Haha....men skönt..INGA minnesluckor nu mer.. Sen efter det stack jag hem =) och bäddade ner mig... så skönt.. Anksiesiss....tack för en HÄRLIG kväll...har alltid superkul med dig min pärla. Fan jag har sår på mina fötter.... AJ AJ AJ!

Nu tänkte jag typ....hmm...städa undan lite...sen blir det sån där myskväll....Söndagar ÄR en mysdag....då är det film...god mat och något sött till det :P IMORGON börjar jag träna igen!! NU är jag på G! fan vad jag ska bli slimmad till sommaren...ska ner till 55.

SNART DAX FÖR TATUERING!!! Ahhhh =) Jag längtar som fan!

Mamma love you.

Akcent - King of disco!!!!!!!! I wanna be on stage and feel like a star.... OH BABY Im the king of disco!!!!!! Love it like i love candy man...

Takida - Curly Sue..är fortfarande på toppen =)))) me loves it 

Nää nu ska jag bädda rent min SKÖNA säng, städa lite sen mysa... 

Dagens citat från Francis Bacon: 
" Den som inte är beredd att förlåta andra förstör den bro han en gång själv måste gå över" 

Walk it out!

Jag o Anksie ute, ehhh lite fulla? Fint ditt hår blev gumman!
image83

Min Klädhängare och jag på toa...Väskan e säker och jackan med =)=)) HAHA!
image84

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback