Idag....

2008-03-01 @ 11:42:09
GÄLLER DET! Party party!! Som jag längtar!!! Ballemalle ska firas...

Vaknade kl 9 idag. Trodde jag skulel sova till typ 11 eller något men ikke hehe. Kunde inte somna om så jag satt på Blood in Blood out....med frukost i sängen =))) myspys! Och nu sitter jag här en liten stund och ugglar...ska snart fixa till mig sen ska jag iväg o hämta Anna. Vi ska se om jag hittar mina pumps.. Fan vet inte vad jag ska ha på mig ikväll...har inte hunnit köpa något..men skitsamma...får ta något i garderoben denna gången. Måste även iväg och köpa en blomma. Sen är det dags för lite storstädning i mitt hem...fan ser ut som andra världskriget här.

Blir ingen tattuering på magen...väntar med det...känner mig lite osäker faktiskt och då känns det inte rätt att göra en tattuering där. Så det blir MAMMAS tattuering nu =)=)=) Äntligen..har längtat efter att hitta den perfekta tattueringen. Men nu är den hittad och den ska sitta på ankeln på den andra foten....har ju en tattuering på en av anklarna.. Men ska ha denna på insidan..kommer bli jättefint mamma =)

Projektet är snart färdigt nu!! ÄNTLIGEN! nu ska vi bara redovisa och opponera och ändra lite saker.

Nä nu ska jag fixa till mig....pallar inte sitta vid datorn...tråkkiiiiiiigt! Ha det bra alla!

Saknar dig ;) hehe

Dagens citat är skriven av : Alexander Solsjenitsyn

"Om man alltid är försiktig, kan man
då förbli en människa?"


Puss & Kram!


Haha gammal bild på mig... 2003 ? 2004 ?
image76

Jag och Malin i Barcelona 2006.... :)
image77

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback