Handelsrätt

2008-03-10 @ 15:24:26
Idag började skolan igen om man säger så..vi började med Handelsrätt... Haha två tossiga kärringar som ska lära oss...domstolsmänniskor. Jag tyckte faktiskt det var intressant...dom predikade om olika lagar och regler...olika domstolar och vad som gäller osv... Vi ska läsa 4 böcker i ilfart! Sen ska vi ha hemtenta på kursen (endast två dagarstenta :S) Ajaa....går säkert jättebra =) Äntligen samåker jag med Anna igen =) Haha...! =) Idag satt vi och pratade om att resa utomlands...så SKÖNT det hade varit..jag hade kunnat göra allt bara för att sticka NU....hade gärna kunnat packa mina väskor och sticka om en timme.. men hade det varit så lätt så....Snackade om att resa 2009 efter skolan..jag ska iaf åka till Mitt mexico eller thailand år 2009....kanske Usa...är rätt sugen faktiskt. Anna & hennes kille ska antagligen åka till Mauritius <----Paradisets paradis!! Och nä jag e inte alls AVUNDSJUK NÄ NÄ!... Dom ska dit och leva lyx och gifta sig!! Så gulligt! Då e Anna ändå 24 och han 26 eller ngt sånt? SÅ GULLIGT! Jag får väll dra med dom som vittne =) tärna =)

Idag är det megafint väder...Ska umgås med Sabbi. Är ledig imorgon så det är sjukt skönt och dajligt! Ska till tattueraren och lämna in min fina tatuering så han kan mecka! Sabbi ska sova här med mig =) kolla film o mysa!
 Så jag blir upphämtad halv fem =) Vi ska hem till henne först och göra middag och bada i badkaret =) Jag behöver verkligen detta....Sen sticker vi till hbg

Jag har märkt att när jag dricker och är nykter så är jag två olika människor ? Det man gör när man e full, FAN vad man ångrar det...man handlar så fort....utan att tänka eller diskutera...hur ska någon veta vad man tycker och tänker om man inte säger det ? Vad tänker man på/med när man får i sig lite alkohol egentligen Uhh..nu har jag lärt mig en stor jävla läxa....Jag har förstört för mig själv...Jag har förstört något som jag tyckte var fint i mitt liv...och jag har verkligen lyckats...Jag har tänkt på det hela morgonen och jag känner hur jag lider...Hade jag kunnat gråta så hade jag gjort det...just nu har jag inga tårar att fälla för dom e slut...Ångesten jag känner fräter inombords... Jag fattar lixom inte varför det blir så...
 Hade jag fått en chans att ändra allt det som hände så hade jag inte tvekat en sekund. Herregud, klarar jag detta också?........................Jag satsade, och trodde på detta...jag ville verkligen...så sabbas allt bara för jag ska vara full och inte kan diskutera? Alltså jag fattar inte, jag hade aldrig kunnat göra detta nykter...blir sånt fucking monster när jag e full och tolkar saker fel, och sårar dom jag gillar. FUCK ME! Jag orkar inte mer.

Jag har tur som har SÅ bra vänner.....tack för att ni alltid finns för mig...(L) Ni är stjärnorna i mitt liv! När allt börjar mörkna så lyser ni som starkast.  Älskar er riktigt mycket...


Lyssnar på en riktigt mysig o skön låt som får mig att tänka på en del...passar in rätt bra faktiskt! Älskade CHICAGO!

If you leave me now, youll take away the biggest part of me
No baby please dont go
If you leave me now, youll take away the very heart of me
No baby please dont go

A love like ours is love thats hard to find
How could we let it slip away
Weve come too far to leave it all behind
How could we end it all this way
When tomorrow comes well both regret
Things we said today

A love like ours is love thats hard to find
How could we let it slip away
Weve come too far to leave it all behind
How could we end it all this way
When tomorrow comes well both regret
Things we said today

If you leave me now, youll take away the biggest part of me
No baby please dont go
Oh girl, just got to have you by my side

No baby, please dont go

Oh mama, I just got to have your lovin, yeah

Weve come too far to leave it all behind

-Förlåt- Miss you so much


Well, there ain't no luck
In these loaded dice
But baby if you give me just one more try
We can pack up our old dreams
And our old lives
We'll find a place where the sun still shines



http://www.youtube.com/watch?v=VmNJJ-QWeSk  (L)


Love you mammi! Det bor en ängel i mitt rum och hon gör mig lugn! (L)

// Puss & Kram Sanny!


Min älskade Pappa och Kimi är på besök och busar i min säng! Älskar er obeskrivligt mycket.
image85


I gave away my heart, & today it looks like this!
image86

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback