God Morgon!

2008-03-11 @ 11:09:47

Nu e jag vaken hehe...Oufki lämnade mig imorse...stackaren som var tvungen att gå upp så tidigt! Men så e det när man jobbar! =) Hade supermysigt igår oufki, din lägenhet e fiin, i sommar drar vi fram solstolarna på din balkong, en flaska vin och njuter av solen!
Blev Falukorv och Makaroner med MASSA fidd!! Hehe...Vi kom på att hon inte hade någon elvisp så jag kunde inte göra mosen. Pogga! Men det var gott det med..förutom att första stekningsomgången av falukorven var kaos...dom brändes på ena sidan HAHA...men vad fan...man dör inte av lite bränd Falukorv? Efter det väntade badet! Haha så kul...men vi pallade inte sitta där i mer än 15 minuter...blev såå varmt....Sabbi hämtade kladdkakan som hon hade gjort.. så satt vi i badet och krängde HAha...efter det begav vi oss för att hämta hennes mammas kille vid RW. När vi kom hem till mig satt vi på Romper Stomper ;) Hårda kvinnor detta.. HAha!! typ.! Blev myspys framför tvn med filt/täcke! Kl 1 pallade vi inte trycket mer och gick o la oss...TAAACK SABBI!!! Jag behövde detta..=)
Vi var även och pratade med Max igår...ang min tattuering...han kunde inte göra den mindre :S Haha kommer ha en fetestor tatuering på min ankel....Hmm...hhaha blir säkert jättefint..han ska ändra vingarna med eftersom jag ville ha mer ängla vingar. Snart gäller det, 18 mars (L)

Ska snart iväg med Anna N, idag blir det hård träning :P Spinning sen upp på gymmet och träna mage och armar...NU JÄVLAR :P HAhaa...no more miss fatty! :P Sen när jag kommer hem är det storstädning som gäller..yees! Ikväll ska jag nog träffa Anna P. Fan känner för många ANNOR... Måste även iväg och handla.

Det är mänskligt att fela och göra misstag. Förlåter man inte, lär man leva i en bubbla!

All I need is you....you make me smile, you make me feel good...oh baby, I miss your touch and your kisses.....but most of all, I miss your heart! (L) My heart cries after yours!



I have tried to bring you back to me, it did´nt work. I think I´ll have to move on now....Thank you for everything!! :(



Här har ni några bilder från igår.....



HAha har inte skrattat så mycket på länge.. " GILLAR DU DET? VA !!!!!!!!" HAHAHAHAHHAHA!! kunde knappast andas! ASG!
image87

HAHA Skäggiga Oufkisar!! HAha!!  Love you oufki!! Tack för att du finns..du får mig alltid att le när jag behöver det =)
image88


UPPDATERING PÅ G:

Nu har jag kommit hem...fy fan, ventilationen inne på spinpasset var ingen höjdare..Men skööönt..nu känner jag mig riktigt nöjd..sen stack vi o solade o lite annat..ska snart börja städa, duscha sen iväg och handla min mat.. Imorgon e det skola igen, sedan jobb till halv elva :( På torsdag e det träning igen o solning =)

När jag o Anna gick i stan så funderade jag rätt mycket o kollade runt omkring mig! Vad har Hbg att ge mig? Jag har sumpat det mesta, och det finns inget mer o ge...jag har ingen anledning till att stanna här..Jo jag har ju mitt lilla jobb, mina vänner såklart, den lilla familjen jag har kvar i Sverige, men jaha? Jag har upplevt så mycket sorg i Helsingborg, men även lycka. Det är nog dags för mig att ge upp detta...och se den andra delen i mitt liv..
Så jag har tänkt jättemycket, när min utbildning är slut, så har jag planer på att flytta till Göteborg eller Köpenhamn och börja om. Ska börja söka lägenhet nu innan sommaren, lär nog köa en del. Vem vet, jag finner kanske det bästa jobbet, den perfekta mannen som man sen skaffar familj med, bygger ett fint hus med och lever lyckligt, för det är verkligen något jag vill. Känner inte att jag kommer finna det i Helsingborg. Hur man än gör och hur man än vrider på det så blir allting alltid fel :(. Jag är trött på allt bråk. Just nu mår jag så dåligt av allt som har hänt nu så jag vill spy.

Nu ska jag duscha sen hem till Madde på Plantan och hjälpa henne med pannkakor hehe får handla på willys efter det.. ANNA (hallonet) RING MIG SEN om vi ska ses....Ha det bra alla....nu får det vara bra för idag!

Mamma love you , önskar du hade knackat på min dörr nu och gett mig en stor kram...behöver det :´(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback