Då var det igång igen...

2008-03-06 @ 11:19:34

som vanligt...sjuk.. förkyld, ont i huvudet....you name it! I morse när jag vaknade kunde jag inte prata. Lät med andra ord som en gammal tant.  Mina ögon rinner hela tiden....får typ gå runder med solglasögon för ögonen tål inte ljus nu.

Frostieälskling e på besök.. Var hos vetrinären med honom förrigår.. Han har fått någon infektion i öronen nu..och magen e fortfarande kass. Stackars vovve! Imorgon ska vi hem till Pappi igen, jag längtar riktigt mycket tills dess....vill bara lägga mig i badkaret med gurka för ögonen, levande ljus och musik....koppla av.

Idag ska vi ha vår företagspresentation...och jag mår inte alls bra..men jag känner ändå att jag borde vara med iaf...det är lixom resultatet som ska presenteras och det är typ detta man har längtat efter. Får bli att jag sticker dit sen och lyssnar.

Idag ska jag även hem till min bror, ska skriva ut min tattuering som jag måste lämna till Studion. Sen ska jag även byta mina skor och lite annat..sen ska jag hem o natta mig...och mysa med min vovvsing...ska även hämta ut hans tabletter....

I helgen blir det relativt lugnt..som sagt, ska hem till pappa imorgon och chilla...på lördag ska jag jobba sen blir det nog bara chill...får se vad som händer...brossan ska festa...vill jag med...men e jag sjuk så går ju inte det :(

Takida - Curly Sue ( Thinking of you :) )

Mamma Älskar och Saknar dig... mitt hjärta gråter! Tanken att jag aldrig mer ska få se dig tar kål på mig...Jag hoppas iaf att vi ses när mitt liv på jorden e över...som sagt...hade varit så glad om du hade stått där med öppna armar och tagit emot mig och aldrig släppt mig! LYCKA!

I never saw it coming, I should have start running a long long time ago!

Ha det bra alla Puss & Kram // Sanny

Min & Mammas trädgård där vi bodde tillsammans...ser mysigt ut med snön o allt.. Saknar det!
Ville på ett sätt inte byta ut den, så många minnen...men det sårade med..plus att det var en trea. Men trädgården var så fin o mysig! :( Vi hade byggt ut den.image78

Mitt sockerhjärta i snön!
image80


Jag busar med Frostie i trädgården.
image79


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback