COUNTING DOWN....

2008-03-28 @ 21:32:44
timmarna....det är ENDAST några timmar kvar tills det är FEST! Och jag längtar som F*N måste jag säga.
Först ska jag träna på morgonen, handla det sista sen städa lite hemma sedan kl 3 kommer OUFKIBABY hit och då börjar jag och hon festa..All vår dricka ligger o blir kall nu....GOTT..AHH! Sen kl 5 kommer alla andra som ska göra kvällen galen och rolig. :) Ah längtar som en idiot! MAT DRICKA BOWLING UTGÅNG! KAN DET bli bättre?


Igår var jag på Bio med Viktor ju...Vi såg 10.000 Bc...Haha rätt rolig faktiskt..som vi skrattade..Haha skönt att vi går bra ihop även när vi e nyktra haha..båda har galen och torr humor Haha...Filmen är något jag rekommenderar faktiskt. Tack än en gång för igår Viktor, det var trevligt.

Idag har jag varit borta HELA dagen igen...usch är helt slut i kroppen. Började med att jag körde till skolan på morgonen, var där till tolv sen hade jag tid hos min nageljessica kl ett..FINA blev dom. Korta och härliga hehe...men dom lär växa ut igen..det är skönt när dom är korta i början men dom e snyggare när dom har växt lite..faktiskt. fingrarna blir mycket längre.:) Sen efter det körde jag ner till stan och solade, skyndade mig hem där Anna stod på parkeringen och väntade...hoppade in i hennes bil och iväg igen HAHA...till Väla, vi skulle in på Intersport för HIF var och skrev autografer där. Ah vissa av dom kan man bara dö för HAHA så charmiga. Gick lite på väla en stund. Sen körde Anna ner mig till friskis så jag kunde träna hihi...Ja opps sen var klockan helt plötsligt kvart i åtta..SEGT! Nu har jag ätit lite och laddar ner musik inför imorgon...tänkte städa undan lite, städade igår så det är inte så farligt ..tänkte bara plocka undan lite smått..

Madonna Feat. Justin Timberlake - 4 Minutes to save the world ( helt förälskad i den, grymt bra) Ska tjata ut den imorgon mina vänner haha!

Ni som inte ska festa i helgen, som tänker sitta hemma och vara tråkiga, eller annat hehe kan lyssna på denna...grymt mysig. Usher feat. Young Jeezy - Make love in this club (MYSPYS)

Jaha, nu har jag fått tid! 26 MAJ!!!!! Gud kan inte fatta detta alltså! Men jag är superglad=)WIHOO!!!Im happy!

Sabbi oufki fick ledigt från jobb så vi kan åka till tyskland...kommer antagligen hem den 26 Maj också...Hmm hoppas DET inte krockar hehe!

Usch ska plocka undan nu och sen slänga mig på soffan och kolla film och äta apelsin..gott! (men hade varit godare med godis, jag erkänner :P)

Ha en trevlig helg allihop! För det ska jag ha med några av mina underbara vänner! LOVE YOU !

Ses säkert ute ;)

Mamma love you!

Puss&Kram // Sanny


På väg fram för att få autograf från vår Henke. Han andre var ju grymt charmig. Fy fan!
Haha Annas replik var klockren efteråt: Nu har vi bara hooden kvar! HAHA (syftade på de mörkhyade som stod för sig själva, dvs Isaac och dom. Haha!)

image95

Vår Isaac har gift sig! Grattis ! Haha! Här e han hemma hos mig i dec och dricker lite!
image97

Månadens naglar. Grymt fräcka..finare IRL..har sånt bronse glitter blandat i det svarta..LIKE THEM!
image96

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback