Äntligen helg!!

2008-03-14 @ 17:18:36
Yes, Fredag idag! I morse var det skola...sen stack jag o anna och tränade...skitskönt. Nu har jag precis varit på väla med Patryk....skulle framkalla lite foton och köpa tacos saker till mig och Sabbi..=) Hon kommer snart och hämtar mig efter jobb och då ska vi till Siba/ OnOff så hon kan köpa sin dator sen ska vi hem till henne och äta tacos sen fixa till oss...Fest hos Matte idag...Fast vi ska inte dricka....duktiga va?=) Jag kör stenhårt med min bantning nu...så drickan har jag lagt på sidan...plus att jag har ingen lust att dricka mer...faktiskt...ska bara dricka en gång i månaden och det är under löningen...ska spara mina pengar nu och torka ut :P
 
Vi luktade på parfymer på väla...JAG VILL HA DENDÄR GODA!!! Jag luktar bara sån doft nu..så goood. Glömmer hela tiden vad den heter..?Eurphoria? Haha ja ngt sånt..Tror det är Calvin Klein...

They try to make me go to rehab but I say NONONO!! såbra!!

Imorgon ska jag träna med Anna på morgonen, sen ska jag jag förmodligen träffa Bella..Sitta på ngt fik och snacka lite skit...var ett tag sen nu. Sen ska jag hem till min pappi och äta gott och umgås med dom....Söndag blir lugn....bara CHILLA....

Hoppas jag får mina fyra böcker nu som jag behöver i skolan...dom e försenade..:S

9 Månader idag mamma....:( Fan vad tiden går fort...Jag saknar dig så det är sjukt...det känns fortfarande helt omöjligt för mig...tror fortfarande att du lever...det gör du ju...i mig...men ändå....jag vill kunna krama dig....åka i bilen med dig och lyssna på riktigt hög musik och sjunga som vi alltid gjorde...jag saknar en sån grej som att bara åka och handla på maxi med dig...jag hade kunnat göra allt bara för att göra det ....Åka till väla och titta på kläder och skratta som vi alltid gjorde....åt glass eller lunchade.. Min älskade Mammi...Du ska bara veta hur ont det gör i hjärtat på mig...Jag kan inte ens kolla på ett foto på dig utan att gråta...Det är en jobbig känsla...jag vill bara KRAMA DIG men jag kan ju inte..för du finns inte här hos mig..Du som alltid sa att allt skulle lösa sig...fast du var sjuk så höll du alltid hoppet på topp...och jag är så tacksam för att du var stark...stark för vår skull! Jag vill vara som dig..jag vill vara så stark...Ibland känner jag inget hopp inombords...men hade du varit här och sett mig ledsen hade du bara klappat mig på axeln och sagt " Var inte ledsen Sanna, det löser sig ska du se" JAG BEHÖVER DET OCH DIG MAMMA!!! DU är min förebild....har aldrig träffat en så stark människa som har kämpat och hållt sig stark trots tanken att man ska försvinna snart.. Jag undrar, 9 månader utan dig och jag får redan panik...hur ska jag då leva hela mitt liv utan dig? Gå och sakna dig och känna smärtan....Jag vill inte..
På tisdag gäller det....då ska jag hylla dig på min ankel..jag brukar inte längta efter en tatuering när jag vet att det gör ont..men nu längtar jag...jag vet om att du kommer vara med mig och hålla mig i handen och se mig lida Haha..LOOOOVE YOU FOREVER!! SAKNAR DIG SAKNAR DIG SAKNAR DIG!!!

Nä nu måste jag packa...snart kommer Oufki!! Ha nu en trevlig helg allihop! Kramis //Sanny!


image90

Kommentarer

Postat av: dessie

Får man fråga vad som hände med din mamma?

2008-04-29 @ 15:31:46
URL: http://princessfck.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback