1 år sedan...

2008-06-14 @ 14:13:21
Idag är det en extra jobbig dag! Halv sju imorse var det 1år sen min älskade Mamma lämnade mig.... Idag är det mycket tungt i hjärtat och ögonen rinner för fullt. var och köpte grejer till gravstenen igår.. Ska plantera jättefina blommor runt om gravplatsen sedan lägga vita stenar istället för jord...igår kväll efter jobb gjorde jag en jättefin tavla till mammi....skrev lite fina saker och satte ett foto på henne, sedan ett på mig och henne för länge sen... Kommer bli jättefint...tända ljus och lägga en bukett blommor. Mamma 1 år har gått....dags o komma hem nu? Jag saknar dig så fruktansvärt mycket och vill bara krama om dig... Detta är ju sjukt...du ska vara här på jorden med mig och martin och alla andra som du gillade. Inte ska du ligga nergrävd i en mörk håla och förbli där...du är för fin för det...men som jag alltid säger ...det är nästan bara idioter som lever länge...och fina människor dör i förväg.. orättvist. Moja Kochana Mammi! Love yoooooooou....

tack alla vänner som stöttar mig , utan er hade jag inte klarat detta. Ni är guldvärda.. Älskar er så mycket -v-

Tack även till min bror och min pappa och hans fru...Älskar er med...Utan er är jag ingenting... Helena Grattis på födelsedagen....kommer snart till er på kalas!

//Sanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback