Världens tröttaste.

2008-07-18 @ 20:59:28

Thats me. Igår när jag kom hem från jobb så somnade jag i sängen direkt. det är inte ofta jag lägger mig 22.00 Haha. Idag har jag jobbat från 07.30 - 16.00 och gud vad trött jag är. Har hållt på med städningen och tvätten tills nu. Snart slår klockan 21 och det är Fredag. Men för mig är det som vilken dag som helst idag. Är så sjukt trött. Ska slänga mig på soffan och kolla tv/film och äta en god fruktbricka. Är så sugen på Ananas, Körsbär, Jordgubbar och vindruvor. Men idag blir det nektarin, äpple och päron. Kan ju bli smaskens det med.
Imorgon ska jag kanske ta en liten klunk starkt och umgås med dem bästa. Blev nog inget med brossans tour så man får bli hemma ;( Såg faktiskt fram emot att få lämna hbg lite. Men det kommer ändå snart så ;)

Har varit duktig idag. Spika fast mina sladdar så dom inte ligger och är i vägen. Brossan fixade dom i hallen, sen helt plötsligt funkade inte min tv i sovrummet? Haha Då har han dragit för hårt i ena sladden så den har åkt ur tvn. Så Smidigt Martin, verkligen ;) får vi fixa till.. sen ska lampan upp i hallen och lite annat roligt =) Ska tvätta gardinerna och mattorna med. Så dom är fräscha.

Vill köpa brossans tv och ha den i sovrummet. Haha en 50tums tv i mitt lilla sovrum HAHAHAHA Aja, får tänka på det, kommer nästa problem i så fall...VART ska jag ha min dvd då? Ah...det är en sån tv som står upp,ja svårt o förklara, Man behöver iaf ingen tv bänk.

Nä nu är klockan snart 21. TV - TIME! ha en trevlig kväll allihop!

Stort hjärta till er! -v-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback